Pages

Thursday 20 October 2011


malam ini malam untuk aku berbicara soal cinta...terlalu banyak persoalan yang harus aku selesaikan...cinta??huh!!terlalu sukar untuk kita merungkai maksud cinta..jauh mana kita leka dengan cinta...akan kita sedar bahawa cinta pada Allah s.w.t lah satu-satunya cinta sejati yang kita harus hargai..
menghargai erti sebuah cinta bukan mudah rupanya. Aku melaluinya dengan penuh keinsafan..penuh tangisan, penuh gelak ketawa..saki baki kehidupan yang ada ni, akan aku suburi dengan baja percintaan yang sejati dan suci..sesuci embunan di pagi hari...sesegar tipuan angin di tepi lautan...seharum semburan wangi-wangian...
ya Allah, bersujud kepadaMu membuat aku lebih tenang, lebih mengenal apa itu kehidupan..ampuni aku sekiranya aku jauh tersasar selama ini..bukakan hatiku untuk terus bersujud kepadaMu ya Allah...temukan aku kepada cinta sejatiku...amin....

No comments:

Post a Comment