Pages

Monday 21 November 2011

KeHiDuPaN Ku YaNg SeMaKiN BuSy....

diam x diam dh tgl lg 2 bulan aku akan menghadapi final exam aku di uitm. Sekarang masa-masa aku dipenuhi dgg buku-buku, assignment, test, library, group discussion dan hanya itu...Aku sangat berbangga kerana aku telah memenuhi sedikit kehendak hati yang selama ni aku tangguhkan segalanya demi org lain...Aku berjanji aku xkan sia2kan peluang yang aku ade sekang ni...Alhamdulillah bersyukur aku...Semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku..Aku ingin mengubah kehidupan aku dan keluarga supaya menjadi lebih baik...insyaAllah..demi mak ayah dn kakak2 aku, aku akan berusaha segigih mungkin utk membuktikan yang aku akan berjaya dan lebih berjaya...
HAri-hari yang aku lalui penuh dgn kesempurnaan kini..cuma kadang2 aku tidak dapat menolak naluri hati ni..haha...bersyukur dgn apa yang ade, tp aku masih belum cukup..aku masih perlukan 'sesuatu' yang aku blm ada..Semoga suatu hari nanti, pasti tiba utk aku...

Keceriaan kini...study study n studying hard...bersama kwn2 sekelas, di Library Shah Alam..bagaikan rumah kedua aku dah sekang ni..sgt selesa ketika berada di situ..haha...selama ni aku mmg x suka pg library..bagaikan jatuh cinta dengan suasana library kat situ...haha..
Ok lah..wa cau cin cau...byk keje nak kene buat ni...

No comments:

Post a Comment