Pages

Friday 2 December 2011

Assalamualaikum...sejernih kasih sesuci cinta

lama rasanya aku tak menulis di blog ni.. maklumlah buzy sangat sekarang dgn assignment dr lecturer..exam pun x lama je lagi..InsyaAllah aku akan sedaya upaya kerja kuat utk capai apa yang aku idamkan.
Tapi sesekali hati ini sering berbicara manja meminta sesuatu...sesuatu yang belum tercapai dek akal.. Entah kenapa sejak seminggu dua ni aku sentiasa teringat kan dia. Makin aku paksa hati untuk melupakan dia, makin kuat ingatan aku kat dia. Salah aku, aku terlalu mengikut perasaan ketika marah..lelaki mana lah yang suka ditengking..bukan sekali..tapi berkali-kali..dan berkali-kali itulah juga dia sering memaafkan aku..tapi sejauh mana kesabaran seorang lelaki mampu bertahan lama..aku tak tau la kenapa aku dilahirkan menjadi org yang baran dgn lelaki...mungkin persekitaran aku selama ni...maafkan aku wahai kawan...bukan niat aku menjadi kurang ajar dan tidak menghormatimu..maafkan aku..mungkin kita memang ditakdirkan hanya sebagai kawan..bukan kekasih...namun aku tetap akan semadikan kisah cinta kita jauh ke dalam hati ini..tak mungkin ia akan terpadam kerana kau terlalu banyak berbudi denganku...aku x mampu membalas segala kebaikan dan pengorbananmu terhadapku selama kita berkawan..Hanya Tuhan yang mampu membalasnya...maafkan aku selamanya...kau tetap di hati...

No comments:

Post a Comment