Pages

Saturday 22 October 2011

nAkAL


Sebenarnya aku ni memang seorang yang sangat aktif dari zaman sekolah lagi..Nakal pun iye gak..Dulu memang tak dinafikan, since masuk sekolah teknik (nama dirahsiakan) haha..aku memang malas belajar..tapi kalau bab sukan, memang laju la...aku akan take part ape je jenis sukan..
Jangan tak tahu eh, aku memang nakal, siap pernah kene panggil masuk dalam bilik kaunseling. Hahaha...tapi smart gak aku ni, kalau aku nak ponteng kelas ke..balik hostel tdo ke, sure aku buat sorang2..kalau buat sorang2 xde lah kantoi...
Teringat aku kat satu cerita dulu, masa di teknik..aku, Aja, Yani, Yato, Mascene, dan Net (tu je kot) dok kenakan student laki..kiteorang bangun sebelum subuh, pastu kiteorg p bancuh air sabun selikat-likatnya (rembat sabun, softener, syampoo entah sapa sapa entah) dlm gayung..memang super dooper likat lah weh...dan kiteorg g tuang kat lantai depan pintu dewan makan student laki...tak lama sebelum masing2 g kelas, kiteorg dok perhati kan, sorang2 student laki yang masuk, dan yang x bernasib baik tu jatuh..haha..masa tu kiteorg bantai cover gelak..masing2 x tahan nak gelak...ramai lah yang patah balik naik hostel p tukar seluar..sian diaorg..masa tu masa sekolah, budak2 lagi, x terfikir lak dosa menganiaya..hehe..
Aku rindu zaman sekolah sbb dulu aku aktif sukan...sekarang ni masih aktif, tp futsal je..(top scorer hokey)..dulu pun aku top scorer gak utk team hoki sekolah aku..Bola jaring pun aku wakil sekolah dan daerah..memang best kalau ingatkan balik zaman sekolah2..10 tahun dan aku tinggalkan zaman sekolah aku..sangat syahdu bila mengenangkan terlalu pantas ia berlalu di mamah usia....

No comments:

Post a Comment